Avui ha estat un dia llarg i guapo a NYC. Després de la sessió d’entrenament al matí, hem pogut compartir amb la Selina i el seu equip, la última fono-conferència que la organització de la MIMS ha realitzat. I contra tot pronòstic hem tingut dues bones sorpreses: Per un costat ens han acceptat el disseny de l’equipament oficial i per l’altre ens han confirmat que la organització cobrirà tota la prova amb sistema de seguiment GPS similar al RaceTracker i així podreu seguir l’evolució de la cursa durant tot el dia.
A la tarda, durant un passeig tranquil pel Central Park, he pogut assaborir el moment que estem vivint. He pensat en tot el treball fet durant l’any i amb el que significa per mi tot això. M’he emocionat al pensar lo afortunat que soc de tenir la oportunitat de viure moments tant intensos com els que viuré dissabte. I a més a més poder-ho fer acompanyat pels meus. Veure que ells també estan il·lusionats, m’omple d’energia positiva.
Hoy ha sido un día largo pero muy guapo en NYC. Tras la sesión de entrenamiento por la mañana, hemos podido compartir con la Selina y su equipo, la última fono-conferencia que la organización de la MIMS ha realizado. Y contra todo pronóstico hemos tenido dos buenas sorpresas: Por un lado nos han aceptado el diseño del equipamiento oficial y por el otro nos han confirmado que la organización cubrirá toda la prueba con un sistema de seguimiento GPS similar al Racetracker y así podréis seguir la evolución de la carrera durante todo el día.
Por la tarde, durante un paseo tranquilo por Central Park, he podido saborear el momento que estamos viviendo. He pensado en todo el trabajo realizado durante el año y con lo que significa para mí todo esto. Me he emocionado al pensar lo afortunado que soy de tener la oportunidad de vivir momentos tan intensos como los que viviré el próximo sábado. Y además poderlo hacer acompañado por los mios. Ver que ellos también están ilusionados, me llena de energía positiva.